Brama Mazur

W katowickim Silesia City Center otwarty został salon marki Pennyblack należącej do Max Mara Fashion Group. Butik ma powierzchnię 76,20 m. kw. i zlokalizowany jest na Placu Tropikalnym w sąsiedztwie innego sklepu należącego do grupy Max Mara.

– Wymiana najemców w oddanej do użytku w 2005 roku części Silesia City Center, a także zakończona w październiku komercjalizacja nowo wybudowanej części, zmierza w kierunku zapewnienia klientom Silesia City Center marek unikalnych w skali regionu, stąd też m.in. obecność Pennyblack . Ale na tym nie koniec, w pierwszym kwartale 2012 w Silesia City Center pojawi się m.in. Marc O’Polo. Na wiosnę z kolei planowane jest otwarcie kawiarni Starbucks i salonu GAP – zapowiada Ilona Szafer, dyrektor wynajmu Silesia City Center.

Silesia City Center to największe na Górnym Śląsku i w Zagłębiu centrum handlowo–rozrywkowe. Oferta Silesia City Center to 310 sklepów, punktów usługowo–handlowych, kawiarni i restauracji. Na powierzchni 86000 mkw. znajdują się sklepy takich marek jak: Calvin Klein Jeans, Burberry, La Mania czy Van Graaf. W centrum znajduje się także największa w regionie strefa rozrywki z kinem Cinema City, fitness clubem i siłownią PURE oraz restauracjami Sicilia i Bierhalle.Do najemców centrum należy salon z elektoniką użytkową Saturn oraz całodobowy market TESCO, a także Cinema City. Cały kompleks położony jest na terenach zrewitalizowanych po dawnej kopalni „Gottwald”.  W październiku 2011 roku zakończyła się trwająca rok rozbudowa centrum, powiększająca je o 20 tys. mkw. oraz 60 sklepów i punktów usługowych. W 2011 roku Silesia City Center odwiedziło 13 milionów klientów z całej Polski i Europy. Pod względem powierzchni Silesia zajmuje dziś 5 miejsce w Polsce.   

Inwestorem Silesia City Center jest Immofinanz Polska sp. z o.o. Koncepcję architektoniczną nowej części Silesia City Center stworzyła pracownia Bose International Planning and Architecture.