Pull&Bear: rozwój sieci w 2011 roku

Sieć liczy ponad 160 salonów sprzedaży

Sieć liczy ponad 160 salonów sprzedaży

Należąca do grupy Inditex sieć modowa Pull & Bear ma już 28 sklepów w Polsce. – W 2011 roku mieliśmy osiem otwarć. Nowe sklepy pojawiły się w Centrum Handlowym Pogoria w Dąbrowie Górniczej, w Galerii Echo w Kielcach, w Galerii Słonecznej w Radomiu, w Millenium Hall w Rzeszowie, w Jantarze w Słupsku, Galerii Kaskada w Szczecinie, w Galerii Plaza w Toruniu o Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu – poinformowała portal Retailnet.pl Katarzyna Łucjanek z grupy Inditex zarządzającej marką.

Marka Pull & Bear powstała w 1991 roku jako skutek prowadzonej przez Inditex polityki segmentacji rynku. Pochodząca z Hiszpanii Grupa Inditex skupia takie marki jak Zara, Stradivarius, Bershka, Pull & Bear, Massimo Dutti, Zara Home, Oysho i Uterqüe. Zarządza na świecie 5402 sklepami w 78 krajach. W Polsce jest ich 167 (w 2011 roku przybyło 50). Założycielem firmy Inditex jest Amancio Ortega, uznawany za najbogatszego człowieka w Hiszpanii.

Inditex jest największą, jeśli chodzi o obroty, siecią w Europie. Według danych z 2010 roku sprzedaż grupy Inditex wyniosła – 12,5 mld dol. Kolejne miejsca zajmują H&M – 11,4 mld, Marks & Spencer – 9 mld dol., C&A – 6,6 mld dol. i Next – 3,7 mld dol.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016