Intersport: znaczna poprawa wyników sprzedaży

Pull & Bear ma dziś 26 sklepów w Polsce

Pull & Bear ma dziś 26 sklepów w Polsce

Firma Intersport Polska S.A. osiągnęła w styczniu 2012 przychody ze sprzedaży na poziomie 26,9 mln zł – to o 29,1 proc. więcej w stosunku do analogicznego okresu 2011 roku (wówczas przychody ze sprzedaży wyniosły 20,89 mln zł). Zarząd spólki poinformował, że osiągnięcie dobrych wyników finansowych możliwe było m.in. dzięki korzystnej, mroźnej pogodzie.

Przypomnijmy, że w grudniu 2011 roku spółka osiągnęła przychody netto ze sprzedaży na poziomie 23,7 mln zł, co oznacza spadek o 33,7 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2010 roku. Narastająco, w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2011 roku wartość przychodów ze sprzedaży wyniosła 194 mln zł, co jest zgodne z ostatnią prognozą finansową na rok 2011.

Zarząd spółki poinformował wówczas, że w grudniu osiągnięto wzrost obrotów w całorocznych grupach towarowych tj, buty sportowe, fitness, multisport, basen, tenis i football. Niższe przychody ze sprzedaży są natomiast spowodowane brakiem zimy, a co za tym idzie – zdecydowanym spadkiem zainteresowania zakupem odzieży, sprzętu i akcesoriów narciarsko-snowboardowych.

Sieć Intersport Polska posiada ponad 30 salonów zlokalizowanych w 19 największych miastach Polski. Podstawowa działalność firmy polega na sprzedaży detalicznej markowego sprzętu sportowego w specjalistycznych sklepach o dużej powierzchni zlokalizowanych w wybranych centrach handlowych. Lokale sieci znajdują się m.in. w warszawskich galeriach Złote Tarasy, Sadyba Best Mall i  Arkadia, wrocławskich: Magnolia Park, Pasaż Grunwadzki oraz poznańskich: Stary Browar, Galeria Pestka, CH M1 Poznań. Zarząd  spółki zapowiada, że w nadchodzącym 2012 roku planuje otworzyć nowe sklepy w kieleckiej Galerii Korona oraz w Galerii NoVa Park usytuowanej w Gorzowie Wielkopolskim.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016