Komputronik: plany rozwoju sieci

Atakcyjność Warszawy jako rynku inwestycyjnego potwierdzają inwestorzy

Atakcyjność Warszawy jako rynku inwestycyjnego potwierdzają inwestorzy

Sieć franszyzowych salonów Komputronik  rozrośnie się w ciągu roku do blisko 180 placówek. Prezes spółki Wojciech Buczkowski powiedział agencji ISB, że do grudnia planowane jest otwarcie 20 nowych sklepów działających na tej zasadzie. Przynajmniej kilkanaście z nich znajdzie się w galeriach handlowych. Robert Romanowski, szef Działu Obsługi i Rozwoju Sieci Franczyzowej Komputronik, powiedział Retailnet. pl, że już teraz ponad 60 na 100 działających w ten sposób sklepów usytuowanych jest w największych centrach handlowych i proporcja ta może zostać zachowana.
W tym roku Komputronik przymierza się też do przeglądu lokalizacji salonów własnych. Wojciech Buczkowski mówi, że rozważana może być rezygnacja z niektórych lokalizacji – np. tam, gdzie, jak podkreśla, obserwowana jest tendencja do erozji marży.

Komputronik SA od 15 lat jest dystrybutorem sprzętu komputerowego, oprogramowania, akcesoriów elektronicznych, a także od niedawna produktów AGD i RTV. W tym czasie spółka stworzyła sieć sprzedaży złożoną z około 250 salonów własnych i franszyzowych , zrealizowała blisko dwa miliony zamówień w internetowym sklepie Komputronik.pl i przeprowadziła udany debiut na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016