Salon sieci Komputronik

Łódzka firma Kan Sp. z o.o., właściciel sieci Tatuum oraz Coyoco, planuje rozwój sieci sprzedaży marki Coyoco oferującej akcesoria i ozdoby dla kobiet. Przedstawiciele sieci poinformowali, że w polu ich zainteresowań są nowe i powstające galerie handlowe.

– Zamierzamy rozwijać sieć sprzedaży obu naszych marek. Chcemy otwierać salony przede wszystkim w dużych miastach na terenie całego kraju i w nowych galeriach, a także w tych które dopiero powstaną. W planach jest uruchomienie w tym roku od 3 do 5 butików Coyoco – wyjaśnia w rozmowie z Retailnet.pl Justyna Kościuk, PR manager marki Coyoco.

Obecnie sieć Coyoco stanowi 10 salonów zlokalizowanych w Polsce ( m.in. w Łodzi: Manufaktura, Port Łódź, Pasaż Łódzki, warszawskiej Galerii Mokotów, kieleckiej galerii Echo, czy wrocławskiej Renomie) oraz sklepy na Węgrzech i w Rosji.

Marka modowa Tatuum to z kolei 51 salonów w Polsce zlokalizowanych m.in. w warszawskich galeriach: Mokotów, Arkadia, Targówek, Janki, Kilf, Wola Park, Sadyba Best Mall, wrocławskich: Galeria Dominikańska, Magnolia Park, Pasaż Grunwaldzki, krakowskich: Plaza, Bonarka, Galeria Kazimierz, Galeria Krakowska, kieleckich: Galeria Echo, Pasaż Świętokrzyski.