Retail Provider ma finansowanie inwestycji w Olsztynie

W planach Grupy Empik Media & Fashion na pierwszy kwartał tego roku jest otwarcie 4 salonów partnerskich Empik. Nowe sklepy pojawią się w Świdnicy, Grudziądzu, Gdyni oraz Stargardzie Szczecińskim.

– 18 lutego br. zacznie działać salon Empik w gdyńskiej Galerii Szperk. Lokal będzie miał 260 mkw. powierzchni handlowej. Kolejne otwarcia planujemy na 8 marca ( Galeria Świdnicka – 342 mkw.), 14 marca ( Alfa Grudziądz – 346 mkw.) i 29 marca ( Galeria w Stargardzie Szczecińskim – salon o powierzchni 253 mkw.) – informuje w rozmowie z Retailnet.pl Monika Marianowicz, reprezentująca Grupę Empik.

Obecnie pod szyldem Empik działa 180 salonów zlokalizowanych w całej Polsce.

Grupa EM&F – notowana od 2004 r. na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, jest wielokanałowym dystrybutorem produktów lifestyle’owych. Na koniec czerwca 2011 r. sieć sprzedaży Grupy EM&F liczyła 743 punktów o łącznej powierzchni netto 311,572 mkw. Grupę EM&F tworzą spółki o profilu operacyjno-handlowym oraz NFI Empik Media & Fashion S.A. jako spółka holdingowa. Model biznesowy Grupy EM&F opiera się na działalności czterech segmentów: Grupa Empik (m.in. książki, prasa, multimedia, artykuły art & pap oraz bilety na imprezy kulturalne), Grupa Smyk (zabawki i artykuły dziecięce), Szkoły Językowe oraz segment Moda i Uroda (marki modowe i kosmetyczne). Grupa rozwija model biznesowy w oparciu o własne marki i koncepty handlowe oraz o marki franczyzowe i licencjonowane.

EM&F działa na rynku polskim, rosyjskim, ukraińskim, czeskim, słowackim, niemieckim, rumuńskim i tureckim.