Shopping Center Business Forum 2012: Neinver podsumuje inwestycje w outlety

Dane pozwają określić czas spędzony przez klientów w centrum handlowym

Dane pozwają określić czas spędzony przez klientów w centrum handlowym

Neinver jest drugim pod względem powierzchni handlowej operatorem centrów outlet w Europie, zarządzając 13 tego typu obiektami. Firma działa w Polsce, we Włoszech, Portugalii, Niemczech i w rodzimej Hiszpanii.

Polska, w której Neinver rozwija centra outlet Factory od 2002 roku, jest dla firmy krajem o kluczowym znaczeniu. W 2011 roku obiekty w Polsce odnotowały ponad 7 mln odwiedzin, czyli o 13 proc. więcej niż w roku 2010. Wraz z rosnącą liczbą odwiedzających, sprzedaż zarejestrowana w centrach Factory zwiększyła się o 10 proc. W 2012 roku mija 10 lat od otwarcia pierwszego Factory w warszawskiej dzielnicy Ursus. Największym centrum outlet w Polsce jest działające od jesieni ubiegłego roku Factory Kraków o powierzchni 22 tys. mkw. W centrum outlet w Poznaniu na powierzchni 15,2 tys. mkw. mieści się 120 sklepów, a we Wrocławiu na 13,5 tys. mkw. funkcjonuje 107 lokali. W sumie cztery działające w Polsce Factory obejmują 64,2 tys.mkw. powierzchni handlowej.

Więcej o dekadzie działalności outletow oraz innych projektach planowanych przez Neinver będzie można dowiedzieć się już 14 lutego 2012 r. podczas konferencji Shopping Center Business Forum, która odbędzie się w Warszawie, w hotelu Hilton.
 

Reklama

Galeria Jurajska