Sieć Kazar ma 35 sklepów w Polsce

Niemiecka sieć obuwnicza Deichmann poinformowała, że jej przychody w 2011 roku wzrosły o 5 proc., czyli do 4,13 mld euro. Firma sprzedała w zeszłym roku około 156 mln par butów. Jest to o 4 milony więcej niż w poprzednim roku. Spółka oceniła swój zysk netto jako „satysfakcjonujący”.

Firma Deichmann SE, z siedzibą w Essen (Niemcy) została założona w 1913 roku i w 100 procentach jest własnością rodziny założycielskiej. Przedsiębiorstwo posiada największą sieć sklepów obuwniczych w Europie i zatrudnia na całym świecie ponad 28 tys. pracowników. Firma Deichmann obecna jest w Niemczech, Austrii, Wielkiej Brytanii, Danii, Polsce, Słowacji, Czechach, Słowenii, Hiszpanii, Rumunii, Chorwacji, Turcji i Bułgarii, we Włoszech, na Węgrzech, w Hiszpanii i Litwie.
Po za tym grupa jest reprezentowana także w Szwajcarii (Dosenbach/Ochsner/Ochsner Sport), Holandii (vanHaren) i w Stanach Zjednoczonych (Rack Room Shoes/Off Broadway/Deichmann).

Jak informowaliśmy pod koniec 2011 roku otwarto dwusetny  salon firmy. W roku 2012 polski oddział firmy: Deichmann – Obuwie Sp. z o.o. zapowiada otwarcie 20 nowych placówek.