W 2011 roku wzrósl zysk Echo Investment

„W Polsce firma zamierza uruchomić około 150 sklepów w ciągu najbliższych 3 lat. W chwili obecnej prowadzimy rozmowy z zarządami i właścicielami większości galerii handlowych. Pierwsze umowy zostaną podpisane w lutym, później przystąpimy do aranżacji lokali, w maju będą pierwsze otwarcia” – wyjaśnia Krzysztof Barański Real Estate Director, Kari Poland Sp. z o.o.

Rosyjski producent obuwia i akcesoriów oraz Jones Lang LaSalle podpisały umowę o współpracy. Jones Lang LaSalle doradza marce Kari w zakresie strategii pozyskania optymalnej powierzchni handlowej, realizując tym samym strategię jej rozwoju w Polsce.

Obecnie spółka negocjuje warunki najmu powierzchni handlowej w wybranych lokalizacjach na terenie miast powyżej 50 tysięcy mieszkańców i zapowiada pierwsze otwarcia na maj i czerwiec b.r. Kolejnych kilkanaście sklepów ma się otworzyć z kolekcją jesienną. Salony Kari pojawią się zarówno w centrach i galeriach handlowych, jak również przy głównych ulicach handlowych. Marka Kari swoją ofertę będzie prezentować w lokalach o powierzchni 200 – 300 mkw. W 2012 roku rosyjski producent obuwia i akcesoriów zapowiada  otwarcie 30 salonów w galeriach i centrach handlowych.

Dagmara Filipiak, Starszy Konsultant w zespole Reprezentacji Najemców Powierzchni Handlowych w Jones Lang LaSalle komentuje: „Cieszymy się, że doradzamy kolejnej nowej marce
w jej rozwoju na rynku polskim. Widzimy bardzo duże zainteresowanie właścicieli galerii pojawieniem się nowego gracza na naszym rynku. Ważne jest dla nich uatrakcyjnienie zestawienia najemców mające na celu odróżnienie się od konkurencyjnych centrów handlowych."

Zgodnie z planami spółki, marka będzie równolegle rozwijana na terenie Rosji, Ukrainy i Kazachstanu.