Park handlowy w Inowrocławiu

Pepco, ogólnopolska sieć sklepów dyskontowych, planuje w lutym i marcu otworzyć 14 nowych sklepów. Salony sieci pojawią się m.in. we wrocławskim centrum handlowym Pasaż Grunwaldzki.
Miasta w których planowane są najbliższe otwarcia to także: Jelenia Góra (drugi sklep sieci w tym mieście), Wschowa, Ostrowiec Świętokrzyski (drugi sklep), Kamień Pomorski, Mińsk Mazowiecki, Brzeg Dolny, Oświęcim (drugi sklep) oraz Pyrzyce. Pod koniec lutego sieć Pepco będzie liczyć 332 sklepy w Polsce.

W marcu planowane jest kolejne sześć otwarć, w tym otwarcie siódmego już sklepu Pepco we Wrocławiu, zlokalizowanego w CH Pasaż Grunwaldzki. Na marzec zaplanowane jest również ponowne otwarcie sklepu w Oławie (nieczynnego od października 2011 roku).

Jak już informowaliśmy, firma chce każdego roku powiększać swój udział w rynku, otwierając kolejne placówki sieci i realizując tym samym założone cele strategiczne, dotyczące sprzedaży oraz rozwoju. Model budowy sieci został oparty na programie 35-45 otwarć rocznie. Docelowo Pepco zamierza stworzyć sieć liczącą ponad 500 salonów zlokalizowanych w centrach i galeriach handlowych w całej Polsce.

Pepco to ogólnopolska sieć sklepów dyskontowych, oferujących artykuły odzieżowe oraz artykuły przemysłowe codziennego użytku. Pepco Poland Sp. z o.o. jest jedną ze spółek, należących do grupy firm holdingu inwestycyjnego Pepkor. Firma, z siedzibą w Poznaniu, jest wyłącznym właścicielem wszystkich sklepów sieci, powstających pod marką Pepco – zarządza istniejącymi sklepami oraz ustala strategię otwarć nowych placówek w najmowanych przez sieć lokalach.