Pretty Girl: plany rozwoju sieci

Galeria Neptun

Galeria Neptun

Spółka Pretty Girl, właściciel ogólnopolskiej sieci odzieżowej, zamierza uruchamiać kolejne salony sprzedaży w znanych galeriach handlowych zlokalizowanych w dużych miastach. Firma zamierza na bieżąco realizować plany ekspansji sieci na polskim rynku. W planach jest otwarcie sklepów w dużych aglomeracjach miejskich, w których jeszcze nie posiada salonów sprzedaży. Spółka stawia na szybki rozwój i jest zainteresowana przede wszystkim obecnością w dużych galeriach handlowych.

Sieć Pretty Girl ma aktualnie 46 sklepów zlokalizowanych na terenie całego kraju oraz sklep internetowy. Ostatnie otwarcie miało miejsce kilka tygodni temu w Gemini Park Tarnów.
Salony sieci znajdują się ponadto m.in. w: Warszawie (Wola Park), Krakowie (Galeria Krakowska), Gdańsk (Galeria Bałtycka), Wrocław (CH Korona), Łódź (Manufaktura).

Pretty Girl to polska marka sektora odzieżowego kierująca swoją ofertę do kobiet. Marka nastawia się na odbiorcę w każdym wieku oferując szerokie spektrum wzorów i fasonów w przystępnych cenach. Firma posiada zarówno salony własne jak i franczyzowe. Koncept salonów zakłada powierzchnię o wielkości od 70 do 120 mkw. w zależności od potencjału handlowego danego miasta.

 

Reklama

Galeria Jurajska