Foot Locker: nowe salony w centrach handlowych

Galeria Tecza

Galeria Tecza

W lutym nastąpi otwarcie dwóch nowych sklepów Foot Locker w Polsce – w Bonarka City Center w Krakowie oraz w centrum handlowym Pasaż Grunwaldzki we Wrocławiu. Cushman & Wakefield, międzynarodowy doradca na rynku nieruchomości komercyjnych, reprezentował firmę Foot Locker przy wynajmie powierzchni handlowej w obu obiektach.

Foot Locker, z siedzibą w USA, to jedna z największych w Europie sieci sprzedających buty sportowe. W ofercie firmy znajdują się przede wszystkim modele wyprodukowane przez międzynarodowe marki specjalnie dla niej. Asortyment przeznaczony jest dla osób w wieku 12-30 lat. Firma posiada ponad 3.500 sklepów w 28 krajach. W Europie odwiedza je blisko 170 mln klientów rocznie. W grudniu 2011 r. Foot Locker otworzył swój pierwszy sklep w Polsce w warszawskim centrum handlowym Arkadia.

Bonarka City Center to największe centrum handlowe w Krakowie. Obiekt został otwarty w listopadzie 2009 i dysponuje 91 tys mkw. powierzchni najmu. Centrum handlowo-rozrywkowe Pasaż Grunwaldzki we Wrocławiu istnieje od kwietnia 2007. Oferuje 50 tys mkw. powierzchni najmu. Otwarcie lokalu Foot Locker w Krakowie zaplanowane jest na 11 lutego, a we Wrocławiu na 15 lutego. W Bonarka City Center firma zajmie 322,12 mkw. powierzchni handlowej, w Pasażu Grunwaldzkim 303,68 mkw.

„W grudniu zeszłego roku Foot Locker zapowiadał swoją ekspansję w Polsce. Otwarcie kolejnych sklepów jest tego potwierdzeniem” – mówi Szymon Łukasik, starszy negocjator z Działu Powierzchni Handlowych firmy Cushman & Wakefield.

Dział Project Management firmy Cushman & Wakefield koordynował prace aranżacyjne w nowych salonach. Dział Powierzchni Handlowych pomaga firmie przy ekspansji.

 

Reklama

Galeria Jurajska