TK Maxx: w 2012 stawiamy na rozwój sieci sklepów

W Pruszkowie brakuje nowoczesnego obiektu handlowego

W Pruszkowie brakuje nowoczesnego obiektu handlowego

TK Maxx, sieć sklepów typu off-price, które oferują znane marki modowe oraz produkty wyposażenia domu, w 2012 stawia na dalszy rozwój sieci sklepów oraz umacnianie swojej pozycji na rynku odzieżowym w Polsce.

– Ubiegły rok był dla TK Maxx okresem bardzo dynamicznego rozwoju. Zostało otwartych 10 nowych sklepów w całej Polsce, w tym w największych miastach: Krakowie i Gdańsku. We Wrocławiu otworzyliśmy też kolejny, drugi sklep. W najbliższym czasie (3 marca 2012 roku) zostanie otwarty drugi sklep w Krakowie, w Centrum Handlowym M1. Nowopowstający TK Maxx w C.H. M1 będzie 18 sklepem w Polsce. Do dyspozycji klientów zostanie oddana powierzchnia 1 736 mkw. Dział property TK Maxx Poland cały czas poszukuje nowych, atrakcyjnych lokalizacji dla kolejnych sklepów – powiedziała w rozmowie z Retailnet.pl Agata Muszyńska, dyrektor marketingu TK Maxx Poland.

Sklepy sieci mają od 1,7 tys. mkw. do 3,4 tys. mkw. Przecięta wielkość sklepu wynosi około 2 tys. mkw. Obecnie w Polsce działa 17 sklepów TK Maxx. Spółką macierzystą do której należy TK Maxx jest TJX Companies INC – sieć posiadająca w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie ponad 2500 sklepów, oraz ponad 250 w Wielkiej Brytanii, Irlandii i w Niemczech.
 

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016