TK Maxx: będzie więcej sklepów

11 lutego 2012 roku w centrum handlowym Olimp w Lublinie Wólczanka otworzyła wyspę handlową. Nowy punkt został zlokalizowany na parterze obiektu. Marka Wólczanka należy do Vistula Group S.A. Obecnie sieć stanowi blisko 80 salonów własnych i punktów handlowych zlokalizowanych zarówno w centrach i galeriach handlowych jak i przy ulicach handlowych.

Vistula Group S.A. jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie S.A., która specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn.

Vistula Group S.A. od lat dynamicznie rozwija własną sieć sprzedaży detalicznej. Aktualnie liczy ona 253 sklepy o łącznej powierzchni sprzedażowej liczącej ponad 23 tys. mkw. (w tym między innymi: 70 sklepy marki Vistula, 76 sklepy marki W.Kruk, 72 sklepów marki Wólczanka oraz 32 sklepów marki Deni Cler Milano).

Dominująca działalność operacyjna Vistula Group S.A. związana jest aktualnie z rozwojem następujących marek: Vistula – na rynku polskim od 1967 roku, W.Kruk – marka reprezentująca tradycyjne jubilerstwo o rodowodzie sięgającym 1840 roku, Wólczanka – marka istniejącą od 1948 roku, występuje na rynku jako butik z ofertą koszul męskich, w tym także ekskluzywnej linii submarki Lambert, Deni Cler Milano – marka wywodząca się z Mediolanu, zarządzana przez spółkę zależną DCG S.A., oferująca luksusową odzież dla kobiet.