Mateusz Wiśniewski, Kolporter SA: intensywny rozwój sieci w 2012 roku

W mieście szykują się inwestycje

W mieście szykują się inwestycje

Mateusz Wiśniewski wiceprezes Kolportera SA odpowiedzialny za rozwój własnych sieci handlowych spółki:  Są dwa strategiczne kierunki działania: pozyskiwanie optymalnych lokalizacji oraz zwiększanie efektywności sprzedaży. W tej chwili mamy ok. 870 saloników, z czego już blisko 100 to salony Top-Press, które zostały bardzo dobrze przyjęte zarówno przez konsumentów, jak i firmy wynajmujące lokale w centrach handlowych i komunikacyjnych. Planujemy w 2012 roku intensywny rozwój sieci Saloników Prasowych i Top-Pressów, aby osiągnąć liczbę 950 lokalizacji.
Drugi kierunek naszych działań to poprawa efektywności sprzedaży, realizowana głównie poprzez optymalizację oferty asortymentowej oraz narzędzi wsparcia sprzedaży. Na tym polu notujemy systematyczne wzrosty, wyraźnie przekraczające rynkowe średnie. Na przykład w styczniu sprzedaż w sieci własnej Kolportera wzrosła, licząc rok do roku, o blisko 20 proc.

Kolporter SA jest największym dystrybutorem prasy i jednym z największych dystrybutorów towarów FMCG w naszym kraju. Aktualnie firma jest właścicielem ponad 870 saloników prasowych (w tym blisko 70 salonów premium Top-Press), rozwija również sieć własnych sklepów spożywczych w formacie convenience Dobry Wybór.

 

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016