FootFall Index Polska

W styczniu 2012 roku miesięczny FootFall Index Polska, opisujący zmianę liczby klientów w centrach handlowych na terenie naszego kraju spadł w porównaniu z grudniem 2011 i wzrósł liczony rok do roku. Z pomiaru wynika, że polskie centra handlowe, w pierwszym miesiącu 2012 roku odwiedziło o 0,9 proc. wiecej klientów niż w styczniu 2011. Jednoczesnie porównując z grudniem  2011 roku odwiedzajacych było mniej o 14,2 proc. Co roku w pierwszym miesiącu roku, na zakupy wybiera sie jednak znacznie mniej ludzi niż w czasie światecznego grudnia.

Experian plc z siedzibą w Dublinie działa w 38 krajach. Firma monitoruje ruch klientów wewnątrz i na zewnątrz centrów handlowych. Jej badania pomagają w analizie ich przyzwyczajeń i preferencji, a także dostarczają informacji dotyczących wykorzystania parkingu.
Roczne obroty Experian plc to 4,1 mld dolarów (2,9 mld euro). Firma jest notowana na londyńskiej giełdzie papierów wartościowych (EXPN). Spółka została założona w 1991 roku. Swoje systemy zainstalowała już 850 centrach handlowych w 41 krajach. Polskę obsługuje biuro w Berlinie, odpowiedzialne za Europę Centralną i Wschodnią.