Foot Locker: nowe sklepy w Polsce

Amerykańska sieć modowa Foot Locker uruchomiła kolejny salon sprzedaży w we wrocławskim centrum handlowym Pasaż Grunwaldzki. Firma obecnie posiada blisko 3,5 tysiąca sklepów w 21 krajach na świecie. Debiut w Polsce miał miejsce w grudniu 2011 roku.

Sieć Foot Locker to amerykański potentat rynku butów sportowych. W ofercie sieci znajdują się także ubrania i różnego rodzaju akcesoria. Wartość giełdowa spółki to blisko 4 mld dol.

W nowo otwartym salonie we Wrocławiu znajdziemy serię Foot Locker Exclusives (m.in.: Nike Air Max TN), a także wybór obuwia takich producentów jak Nike, Jordan, Converse, Lacoste, Adidas czy Timberland.

Sieć Foot Locker osiąga roczne obroty ze sprzedaży rzędu 5 mld dol (17 mld. zł.) Giełdowa wartość spółki to ok. 3,8 mld USD (13,2 mld zł). Foot Locker ma 3425 sklepów w 21 krajach Ameryki Północnej, Europie i Australii. Otwiera salony pod szyldami: Foot Locker, Lady Foot LOcker, KIds Foot Locker, Foottraction, Champs Sports i CCS.

Marka powstała około 30 lat temu. W 1974 roku firma oferowała trzy rodzaje butów sportowych: do tenisa, koszykówki i biegów. Dziś sklepy oferują produkty około dwustu znanych marek. Siedziba spółki znajduje się w Nowym Jorku. Jej europejski oddział ma biuro w Utrechcie w Holandii. Sklepy Foot Locker obecne są m.in. w Europie Środkowej i Wschodniej. Punkty sprzedaży można znaleźć m.in. w Pradze i Budapeszcie.