PSNPH: badanie atrakcyjności nieruchomości handlowych

Polskie Stowarzyszenie Najemców Powierzchni Handlowych

Polskie Stowarzyszenie Najemców Powierzchni Handlowych

Polskie Stowarzyszenie Najemców Powierzchni Handlowych ogłasza trzeci ranking najlepszych centrów handlowych w Polsce. We współpracy z GFK Polonia najemecy wybiorą te centra, które cieszą się ich największym uznaniem.

W komunikacie podpisanym przez PSNPH i GFK Polonia czytamy:

"Polskie Stowarzyszenie Najemców Powierzchni Handlowych od dwóch lat organizuje konkurs na najlepsze centrum handlowe. Laureaci rankingu prezentowani są podczas jesiennej edycji konferencji Shopping Center Forum, a tytuły przyznawane najlepszym cieszą się w branży centrów handlowych coraz większym prestiżem.

Podobnie jak w poprzednich latach, chcielibyśmy zaprosić Państwa do udziału w badaniu, które pozwoli wyłonić, najlepsze z punktu widzenia najemców, obiekty handlowe i handlowo-rozrywkowe o powierzchni sprzedaży powyżej 10 000 m2. Wierzymy, że nasza ocena satysfakcji ze współpracy z centrami to dowód uznania dla najlepszych i zachęta do rozwoju dla tych centrów, które pragną dołączyć do tego prestiżowego grona.

 Tegoroczną edycję badania, organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Najemców Powierzchni Handlowych i służącego do opracowania rankingu centrów handlowych, przeprowadzi instytut GfK Polonia. Przedstawiciele najemców otrzymają droga mailową ankietę wraz z prośbą o ocenę centrów handlowych w poszczególnych obszarach ich działalności i współpracy z najemcami.

Już teraz chcielibyśmy serdecznie zaprosić Państwa do udziału w badaniu, którego realizacja przewidziana jest na przełomie maja i czerwca 2012 roku. Zapraszamy przedstawicieli najemców, którzy nie brali udziału w poprzednich falach badania, do przyłączenia się do tegorocznego projektu. Zgłoszenia (polegające na przekazaniu danych kontaktowych i adresu email, na który wysyłane będą informacje organizacyjne i ankieta) proszę przesłać na adres: [email protected].
Im większa liczba uczestników projektu, tym precyzyjniejsze wyniki i szersze możliwości analizowania danych zgromadzonych w badaniu.

W ramach podziękowania,  tym z Państwa, którzy wezmą udział w naszym projekcie, przekażemy pełne wyniki przeprowadzonych badań (również te wyniki, które nie będą upublicznione podczas ogłoszenia laureatów rankingu).

Z góry dziękujemy za pomoc i zaangażowanie w tworzeniu tegorocznej edycji Rankingu – czytamy w komunikacie PSNPH i Gfk Polonia
 

Szczegóły dotyczace badania na stronie http://www.psnph.pl/list2.pdf

Reklama

Galeria Jurajska