Experian FootFall: więcej odwiedzających centra handlowe

FootFall Index Polska

FootFall Index Polska

W pierwszym tygodniu lutego 2012 roku FootFall Index Polska, opisujący zmianę liczby klientów w centrach handlowych na terenie naszego kraju wzrósł, liczony rok do roku 1,9 procent. Jednocześnie porównując z ostatnim tygodniem stycznia 2012 indeks wskazuje spadek liczby odwiedzajacych o 4,9 proc. Przypomnijmy, że z badań Experian FootFall, w styczniu 2012, polskie centra handlowe,  odwiedziło blisko 1 procent wiecej klientów niż w styczniu 2011.

Experian plc z siedzibą w Dublinie działa w 38 krajach. Firma monitoruje ruch klientów wewnątrz i na zewnątrz centrów handlowych. Jej badania pomagają w analizie ich przyzwyczajeń i preferencji, a także dostarczają informacji dotyczących wykorzystania parkingu.
Roczne obroty Experian plc to 4,1 mld dolarów (2,9 mld euro). Firma jest notowana na londyńskiej giełdzie papierów wartościowych (EXPN). Spółka została założona w 1991 roku. Swoje systemy zainstalowała już 850 centrach handlowych w 41 krajach. Polskę obsługuje biuro w Berlinie, odpowiedzialne za Europę Centralną i Wschodnią.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016