Grupa Kan: uruchomienie sklepu interentowego Tatuum

Tatuum z nowym kanałem dystrybucji

Tatuum z nowym kanałem dystrybucji

Łódzka firma Kan Sp. z o.o., właściciel sieci Tatuum oraz Coyoco, otworzyła sklep internetowy dla marki Tatuum (eshop.tatuum.com). W sprzedaży internetowej dostępne są produkty damskie i męskie, które będą stale uzupełniane nowymi modelami. Oferta online jest odzwierciedleniem kolekcji, znajdującej się w regularnych sklepach Tatuum.

Firma poinformowała, że nowy kanał sprzedaży ma wesprzeć formę handlu tradycyjnego, która odbywa się obecnie w 111 salonach własnych i franczyzowych Tatuum. Koncepcja rozwoju sprzedaży poprzez kanał internetowy upodabnia działania Kan do strategii realizowanych przez zagraniczne koncerny odzieżowe na rynkach Europy Zachodniej.

– Zakupy online, z uwagi na wygodę, oszczędność czasu i pieniędzy, zyskują coraz większe grono sympatyków. Idąc z duchem czasu, spółka zaproponowała rozwiązanie, które umożliwia robienie zakupów w Tatuum o każdej porze dnia, bez konieczności wychodzenia z domu – mówi Justyna Kościuk, PR menedżer marki Tatuum.

Sklep internetowy eshop.tatuum.com to już drugi sklep, oferujący odzież online, grupy Kan. Na początku 2011 roku powstał sklep oferujący limitowaną, awangardową linię odzieży pod nazwą Tatuum Unique.

 

Reklama

Galeria Jurajska