La Mania: w planach rozwój sieci sprzedaży

Pierwszy butik marki La Mania otwarto w Galerii Mokotów

Pierwszy butik marki La Mania otwarto w Galerii Mokotów

Joanna Przetakiewicz, założycielka marki modowej La Mania zapowiada rozwój sieci butików zarówno w Polsce jak i na rynkach zagranicznych. Obecnie pod szyldem La Mania działają dwa salony zlokalizowane w Warszawie i Katowicach.

La Mania do tej pory była rozwijana wyłącznie w Polsce. Pierwszy butik uruchomiony został w warszawskiej Galerii Mokotów. Drugi funkcjonuje od kilku miesięcy w katowickim Silesia City Center . Jak podkreśla w wywiadach dla ogólnopolskich gazet, właścicielka marki Joanna Przytakiewicz, w 2011 roku La Mania miała najwyższe obroty w wynikach centrów handlowych z 1 mkw. sklepu. Dobre wyniki sprzedaży i rosnącym, jak mówi Przetakiewicz, popycie na dobra luksusowe skłaniają do ekspansji także na rynkach zagranicznych. Założycielka marki nie wyklucza otworzenia kolejnego butiku w Warszawie, a nawet w Londynie, Rosji, Ukrainie czy Chinach i Japonii.

La Mania, to ekskluzywna marka modowa, której założycielką i dyrektorem kreatywnym jest znana polską businesswoman Joanę Przetakiewicz. Sieć powstała we wrześniu 2010 roku. Marka tworzy krótkie kolekcje, które charakteryzują się praktycznością i minimalizmem formy.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016