CBRE Global Investors: marki LPP w elbląskim CH Ogrody

CH Ogrody W Elblągu

CH Ogrody W Elblągu

Rozbudowywane „Ogrody” wzbogacą się o najemców wchodzących w skład grupy LPP. Firma CBRE Global Investors podpisała właśnie sześć nowych umów najmu na około 3 tys mkw. powierzchni centrum.

Po rozbudowie obiektu w jego funkcjonującej dotychczas, zmodernizowanej części, zostaną otwarte salony odzieżowe: House oraz Mohito. Natomiast w nowej części „Ogrodów”, mającej powstać w wyniku rozbudowy, oferta grupy LPP obejmie pozostałe marki, w tym: Reserved (ponad 1,2 tys mkw. na dwóch poziomach), Cropp Town oraz Home&You. W obecnych „Ogrodach” działają już sklepy: Reserved od 2003 r., Cropp Town od 2004 r. i House od 2003 r. W rozbudowanym centrum wszystkie te salony zostaną powiększone, natomiast marki Mohito oraz Home&You zadebiutują na lokalnym rynku.

LPP SA jest polską firmą, istniejącą od 2000 roku, a od 2001 roku notowaną na warszawskiej giełdzie. Jest właścicielem sieci detalicznej liczącej ponad 600 salonów na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.

Komercjalizacja „Ogrodów” jest na bardzo zaawansowanym etapie i finalizowane są rozmowy z kolejnymi potencjalnymi najemcami. W największym w mieście i okolicach, rozbudowanym CH Ogrody, będą obecne najpopularniejsze w naszym kraju marki, w centrum pojawi się też wiele firm nieobecnych dotychczas na lokalnym rynku. Wśród nowych najemców „Ogrodów” znajdzie się dwupoziomowy salon marki H&M (1, 6 tys  mkw.), supermarket drogeryjny Rossmann (482 mkw. na parterze), salon z odzieżą damską Camaieu (250 mkw. na parterze) oraz wiele innych oczekiwanych w Elblągu marek. Oferta rozrywkowa „Ogrodów” wzbogaci się o wielosalowe kino, restauracje i kawiarnie.

Rozbudowa obiektu, będąca odpowiedzią inwestora na oczekiwania klientów, rozpocznie się w III kwartale br., a jej zakończenie planowane jest na przełom 2013 i 2014 roku.
Powierzchnia najmu „Ogrodów” po rozbudowie powiększy się ponad dwukrotnie i wyniesie 43 500 mkw. Zyskają one charakter centrum regionalnego. Na dwóch poziomach zostanie zlokalizowanych około 130 sklepów i punktów usługowych. Dla klientów rozbudowanego centrum zostanie przeznaczonych 1 260 miejsc na trzypoziomowym parkingu.

Centrum Handlowe Ogrody działa od 2002 roku i, jak wynika z badań, jest najpopularniejszym i najbardziej lubianym obiektem handlowym w Elblągu.

W zasięgu 30 minut dojazdu do „Ogrodów” mieszka 180 tysięcy osób, natomiast po rozbudowie obiekt stanie się centrum regionalnym o strefie zasięgu obejmującej ponad 400 tysięcy mieszkańców w promieniu 50 km. Oferta centrum powiększy się o 75 lokali handlowych i usługowych – do łącznej liczby ok. 130. Obecność multipleksu, restauracji i kawiarni sprawi, że CH Ogrody stanie się istotnym miejscem rozrywki w mieście.
„Ogrody” to jeden z pionierskich w naszym kraju projektów wykorzystania potencjału i podnoszenia wartości centrów handlowych pierwszej generacji poprzez ich przekształcanie w nowoczesne i wielofunkcyjne obiekty. Taka tendencja od dłuższego czasu jest widoczna na światowych rynkach.

Za rozbudowę i komercjalizację obiektu odpowiedzialna jest firma ACTEEUM Central Europe, która działa na zlecenie inwestora CH Ogrody – CBRE Global Investors.

Obecne od 2002 roku na elbląskim rynku Centrum Handlowe Ogrody oferuje 17 500 mkw. powierzchni GLA. Mieści się w nim 55 sklepów i punktów usługowych, m.in.: hipermarket Carrefour (10 200 mkw.), Komfort, RTV Euro AGD, Deichmann oraz Reserved. Klienci mogą korzystać z ponad 900 miejsc parkingowych.
„Ogrody” zlokalizowane są w gęsto zaludnionej części Elbląga (osiedla: Zawada i Nad Jarem zamieszkane przez blisko 60 tysięcy osób), 250 m od nowo wybudowanych przedmieść (Modrzewina-Północ, Krasny Las i Dąbrowa). W strefie obejmującej 10 minut jazdy samochodem mieszka 120 000 osób, 20 minut – 160 000 osób, a 30 minut –180 000 mieszkańców. 5 minut dojazdu komunikacją miejską dzieli obiekt od centrum miasta.
Elbląg liczy 127 tys. mieszkańców i jest drugim co do wielkości miastem w woj. warmińsko-mazurskim. Miasto znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie nowej trasy szybkiego ruchu Warszawa-Gdańsk (planowane ukończenie 2013/2014) oraz drogi ekspresowej prowadzącej do Kaliningradu.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016