Najnowszy salon Betty Barclay otwarto w Silesia City Center

Mający 88 m kw. salon niemieckiej marki odzieżowej został otwarty w Silesia City Center. Marka tym samym dołącza do listy najemców centrum handlowego, oferujących damskie ubrania z wyższej półki. Salon Betty Barclay pojawił się w Silesia City Center w wyniku rekomercjalizacji.

Silesia City Center konsekwentnie rozwija portfolio najemców z wyższej półki, oferujących unikalne na południu Polski marki odzieżowe. Tę długą listę otwiera 60 najemców w nowej części Silesia City Center, a także nowe salony, które pojawiły się ostatnio w wyniku rekomercjalizacji m.in. Pennyblack i Marc O’Polo. – Komercjalizacja centrum idzie konsekwentnie w kierunku rozwoju oferty wiodących, światowych marek, a także marek unikalnych. Oprócz Betty Barclay w najbliższych miesiącach planowane jest także uruchomienie salonu GAP, a także kawiarni Starbucks – mówi Ilona Szafer z działu wynajmu Silesia City Center.

Betty Barclay to marka z ponad 50 letnią tradycyjną, oferująca ubrania dla wymagających kobiet, ceniących sobie dobrą jakość i wygodę oraz połączenie stylu biznesowego i casual. Sieć posiada swoje salony w największych i najbardziej prestiżowych centrach handlowych w Polsce i Europie. W sumie działa w ponad 60 krajach. W Polsce marka ma 10 salonów firmowych, a także kilkadziesiąt stoisk w sieciach multibrandowych.

Silesia City Center to największe na Górnym Śląsku i w Zagłębiu centrum handlowo–rozrywkowe, nr 1 wśród galerii handlowych w regionie. Na powierzchni 86 tys. m kw. znajdują się sklepy tak prestiżowych i unikalnych marek jak: Calvin Klein Jeans, Burberry, La Mania czy Van Graaf. Silesia City Center to miejsce doskonale skomunikowane z całą Aglomeracją Śląską. Oferta Silesia City Center to 310 sklepów, punktów usługowo–handlowych, kawiarni i restauracji. Silesia wyróżnia się także architekturą. Cały kompleks położony jest na terenach zrewitalizowanych po dawnej kopalni „Gottwald”.  Silesia to miejsce niezwykłych i unikalnych wydarzeń, koncertów, pokazów mody z udziałem gwiazd i znanych marek. W centrum znajduje się także największa w regionie strefa rozrywki z kinem Cinema City, fitness clubem i siłownią PURE oraz restauracjami Sicilia i Bierhalle.  W 2009 roku centrum zasłynęło pierwszym w Polsce ślubem w galerii handlowej. W tym samym roku w rankingu Newsweeka Silesia zajęła drugie miejsce na liście najlepszych centrów handlowych w Polsce. W październiku 2011 roku zakończyła się trwająca rok rozbudowa centrum, powiększająca je o 20 tys. m kw. oraz 60 sklepów i punktów usługowych. Otwarcia nowej części dokonała Paris Hilton. Wydarzenie to było jednym z największych eventów medialnych w 2011 roku, gromadząc ponad 200 dziennikarzy z całej Europy. W 2011 roku Silesia City Center odwiedziło 13 milionów klientów z całej Polski i Europy, umacniając tym samym pozycję centrum jako lidera. Pod względem powierzchni Silesia zajmuje dziś 5 miejsce w Polsce.

Inwestorem Silesia City Center jest Immofinanz Polska sp. z o.o. Koncepcję architektoniczną nowej części Silesia City Center stworzyła pracownia Bose International Planning and Architecture.