LPP otworzy nowe salony Mohito

Należąca do sieci LPP marka Mohito w ciągu kilku najbliższych miesięcy powiększy liczbę swoich salonów. W planach jest otwarcie nowych sklepów m.in. w Warszawie, Grudziądzu, Białymstoku, Kielcach czy Wrocławiu.

– Obecnie w ramach sieci Mohito działa 81 salonów zlokalizowanych na terenie całego kraju. W większości butiki sieci znajdują się w centrach i galeriach handlowych, a lokale mają wielkość od 200 do 300 mkw. powierzchni handlowej. W ciągu tego roku zamierzamy otworzyć 11 nowych placówek. Najbliższe otwarcia przewidziane na marzec tego roku to salony w CH Alfa Grudziądz, CH Janki pod Warszawą, M1 Zabrze, CH Alfa Białystok. Kolejne planujemy m.in. we Wrocławiu, Gorzowie Wielkopolskim, Kielcach, Tczewie, czy Gliwicach – powiedziała w rozmowie z Retailnet.pl osoba z działu handlowego, LPP SA.

Marka Mohito jest dynamicznie rozwijającą się siecią butików odzieżowych dedykowanych dla młodych kobiet w dużych aglomeracjach Europy Środkowej.

LPP SA jest polską firmą, która zajmuje się projektowaniem i dystrybucją odzieży. Jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2001 roku. Działy tworzące marki House i Mohito zlokalizowane są w Krakowie. Firma jest obecnie właścicielem pięciu marek odzieżowych Reserved, Cropp, House, Mohito i Promostars. LPP SA od ponad 15 lat projektuje i dystrybuuje odzież do dwunastu europejskich krajów z rejonu Europy Środkowej i Wschodniej. Pierwszy sklep pod logo Reserved został otwarty w Polsce w połowie lat dziewięćdziesiątych. Z kolei marka Mohito pojawiła się na rynku w lipcu 2008 roku. Główna siedziba spółki mieści się w Gdańsku, gdzie znajduje się również całe zaplecze projektowe dla Reserved i Cropp.

Wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży grupy w całym 2011 roku wyniosła około 2,49 mld zł. Przychody te były wyższe o ok. 20 proc. od osiągniętych w 2010 roku.