Neinver: wzrost liczby klientów Galerii Malta w 2011 roku

Tomasz Wojsz, dyrektor Galerii Malta

Tomasz Wojsz, dyrektor Galerii Malta

Galeria Malta w 2011 roku odnotowała 13-procentowy wzrost liczby klientów w porównaniu z rokiem ubiegłym i ponad 13-porcentowym wzrostem obrotów. Strategię zarządzania działającego od 3 lat obiektu zaprezentowano podczas lutowego wydania SCBF.

– Nasza bieżąca koordynacja i wymiana informacji o funkcjonowaniu obiektu, pozwala wspólnie wyznaczać jego nowe kierunki rozwoju. W codziennej pracy skupiamy się przede wszystkim na analizach dotyczących atrakcyjności oferty centrum, poziomu odwiedzalności i sprzedaży. Tymi danymi na bieżąco dzielimy się z naszymi najemcami. Takie działanie pozwala nam polepszać wyniki centrum z roku na rok – powiedział Tomasz Wojsz, dyrektor Galerii Malta.

Galeria Malta jest jednym z największych centrów handlowych w Polsce. Przez wzgląd na swoje położenie (bezpośrednio przy Jeziorze Maltańskim) co podnosi atrakcyjność oferty rozrywkowo-rekreacyjnej i rosnącą odwiedzalność obiektu, kilku nowych najemców zdecydowało się na otwarcie swojego pierwszego sklepu w mieście właśnie w tym obiekcie. Do grona najemców Galerii Malta dołączyło czternaście nowych marek, a wśród nich: Sony Centre, W. Kruk, Swarovski, Puma, Quiosque, Geox, Levi’s, Lee Cooper, Reporter, Gocco, Pompo, Jupi Park, Yves Rocher i salon telefonii komórkowej Plus.

Całkowita powierzchnia Galerii Malta to 162 tys. mkw., z czego 54 tys. mkw. to przestrzeń handlowa, która mieści łącznie 167 sklepów, punktów usługowych, salę zabaw dla dzieci, klub fitness oraz Multikino. Centrum jest zlokalizowane na brzegu Jeziora Maltańskiego, a jedną z jego największych atrakcji jest strefa gastronomiczna na drugim poziomie, z widokiem na Maltę.

Za kompleksowe zarządzanie Galerią Malta odpowiada firma Neinver Asset Management.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016