Si3eć CCC należy do NG2

NG2 zapowiada, że w 2012 roku wyda na inwestycje blisko 40 mln. złotych. Właściel sieci CCC planuje otworzyć nie mniej niż 60 salonów CCC, nie tylko w  Polsce, ale też m.in. u naszych południowych sąsiadów: na Słowacji (8 salonów) i w Czechach(9 salonow).  Tylko w naszym kraju firma zamierza otworzyć co najmniej 43 sklepy. W  ciagu roku powierzchnia handlowa sieci ma wzrosnąć o 16 proc. czyli o około 24 tys mkw.  

Jak podkreślił Piotr Nowjalis, wiceprezes NG2, jego firma zwieksza tempo ekspansji , ale na razie nie wraca do tempa rozwoju z lat 2007- 2009. Poinformował też, że powierzchnia salonów CCC bedzie wieksza niż dotychczas. -Sklepy, średnio,  będą mieć  powierzchnię 420 mkw, a więc o ok. 20 proc. większą niż dotychczas. W roku 2011 spółka zwiększyła o 12,2 tys mkw powierzchnie handlowa sklepów własnych. Jest to wzrost o 8,8 procent w porównaniu z rokiem 2010. Powierzchnia sklepów w Polsce wzrosła w tym czasie o 10 tys mkw, zaś w Czechach o 2,2 tys mkw.  

NG2 S.A. jest podmiotem dominującym w Grupie Kapitałowej NG2 i posiada 100 proc. udziałów w kapitale spółek ją współtworzących: CCC Factory Sp. z o.o., CCC Boty Czech s.r.o., Kontynentalny Fundusz Powierniczy nr 968, NG2 Suisse S.a.r.l. Prezesem zarządu spółki akcyjnej NG2 jest Dariusz Miłek. W styczniu 2012 roku Paweł Tamborski zrezygnował z członkowstwa w radzie nadzorczej spółki NG2. Funkcję tą pełnił od 2007 roku. Powodem rezygnacji jest nominacja na podsekretarza stanu w Ministerstwie Skarbu Państwa.

Grupa NG2 jest polskim producentem i sprzedawcą detalicznym obuwia. Pod koniec 2011 roku spółka dysponowała siecią 714 placówek, w tym: 293 salonami firmowymi CCC w Polsce i 52 w Czechach, 37 butikami Quazi, 216 sklepami Boti oraz 116 salonami franczyzowych CCC (w tym 5 w Rosji) i 62 sklepami franczyzowymi Boti. Spółka posiada łącznie 67 zarejestrowanych marek towarowych – najbardziej popularną marką sprzedawaną przez Grupę NG2 jest marka Lasocki. Od 2004 roku spółka jest notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.

W 2011 roku grupa NG2 wypracowała przychody ze sprzedaży na poziomie 1,09 mld zł, czyli więcej niż w osiągniętych w tym samym okresie 2010 roku o 6,2 proc. Większość (994,4 mln zł) stanowią przychody ze sprzedaży detalicznej.