New Yorker: w 2012 roku dynamiczny rozwój sieci w Europie

New Yorker: w planach kolejne otwarcia nowych salonów

New Yorker: w planach kolejne otwarcia nowych salonów

New Yorker, obecna w Polsce niemiecka marka odzieżowa, zapowiada rozwój swojej sieci sprzedaży. W 2012 roku zaplanowano otwarcie ponad 100 nowych placówek w 23 krajach i osiągnięcie łącznej liczby ponad 1000 sklepów.

W 2011 roku pod szyldem New Yorker zostało otwartych 200 nowych sklepów na całym świecie. Ekspansja sieci skupiła się przede wszystkim na rynkach: niemieckim (18 sklepów), polskim (9 sklepów) oraz rosyjskim i serbskim (po 8 sklepów).

Obecnie najwięcej sklepów marki znajduje się w Niemczech (307), Austrii (85) i Polsce (72). New Yorker dysponuje łącznie 649 tys. mkw. powierzchni handlowej. Większość sklepów otwartych w 2011 roku ma powierzchnię od 600 do 1000 mkw., w zależności od dostępności.

New Yorker jest niemiecką siecią odzieżową o silnej pozycji na rynku europejskim. Aktualnie posiada ponad 900 sklepów w 32 krajach. Oferta firmy jest skierowana do osób w wieku 12-39, otwartych i poszukujących nowych trendów w modzie, jednocześnie zwracających uwagę na ceny produktów. Marki własne w sklepach New Yorker to: Fishbone oraz Fishbone Sister (odzież sportowa oraz streetwear); Amisu (najnowsze trendy w modzie kobiecej); smog (najnowsze trendy w modzie męskiej) oraz censored (bielizna oraz kostiumy kąpielowe).
 

Reklama

Galeria Jurajska