Experian FootFall

Na początku lutego liczba klientów odwiedzajacych polskie centra handlowe zmieniła się w niewielkim stopniu.  W drugim tygodniu, liczony od 6 do  13  lutego 2012 roku FootFall Index Polska, wskazał, że w porównaniu z początkiem miesiąca było ich wiecej o  0,8 proc. Jednocześnie,  w porównaniu z tym samym okresem 2011 roku indeks wykazał spadek liczby klientów galerii handlowych o 4,4 procent.

Experian plc z siedzibą w Dublinie działa w 38 krajach. Firma monitoruje ruch klientów wewnątrz i na zewnątrz centrów handlowych. Jej badania pomagają w analizie ich przyzwyczajeń i preferencji, a także dostarczają informacji dotyczących wykorzystania parkingu. Indeks opisujący zmiany liczyby klientow w centrów handlowych w Polsce publikowany jest co tydzień. Firma prezentuje też m.in. miesięczne zmiany odwiedalnoiści obiektow handlowych.
Roczne obroty Experian plc to 4,1 mld dolarów (2,9 mld euro). Firma jest notowana na londyńskiej giełdzie papierów wartościowych (EXPN). Spółka została założona w 1991 roku. Swoje systemy zainstalowała już 850 centrach handlowych w 41 krajach. Polskę obsługuje biuro w Berlinie, odpowiedzialne za Europę Centralną i Wschodnią.