Mohito: do września 2012 otworzymy 12 salonów

Rozwój sieci Mohito

Rozwój sieci Mohito

Należąca do sieci LPP marka Mohito od początku roku uruchomiła cztery nowe salony sprzedaży. W planach na najbliższe miesiące jest otwarcie 12 placówek w miastach gdzie sieć ma już swoje salony oraz w miastach mniejszych, gdzie pojawi się po raz pierwszy.

W planach jest otwarcie nowych sklepów m.in. w Warszawie, Grudziądzu, Białymstoku, Kielcach czy Wrocławiu.

– Od początku tego roku otworzyliśmy sklepy Mohito w galerii Rondo Bochnia, Rondo Bydgoszcz, Galerii Nowotarskiej w Nowym Targu oraz w gdyńskiej Galerii Szperk. Do końca września 2012 planujemy otworzyć dodatkowo 12 salonów w całym kraju. Salony powstaną w miastach, gdzie posiadamy już placówki oraz w miastach mniejszych, gdzie nasze sklepy pojawią się po raz pierwszy – poinformowała redakcję Retailnet.pl Katarzyna Pokora, LPP SA.

Obecnie w ramach sieci Mohito działa 81 salonów zlokalizowanych na terenie całego kraju. W większości butiki sieci znajdują się w centrach i galeriach handlowych, a lokale mają wielkość od 200 do 300 mkw. powierzchni handlowej. W 2011 roku sieć poszerzyła się o 26 nowych placówek. Uruchomiono salony m.in. w warszawskiej Arkadii, poznańskim Starym Browarze i rzeszowskim Millenium Hall.

LPP SA jest polską firmą, która zajmuje się projektowaniem i dystrybucją odzieży. Jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2001 roku. Działy tworzące marki House i Mohito zlokalizowane są w Krakowie. Firma jest obecnie właścicielem pięciu marek odzieżowych Reserved, Cropp, House, Mohito i Promostars.
 

Tagi:,

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016