Salon w nowej odsłonie

Trwa proces zmiany aranżacji  salonów Duka w Polsce. 1 marca 2012 roku odbędzie się otwarcie sklepu w nowym formacie KitchenLife w Złotych Tarasach w Warszawie. Wcześniej funkcjonował w tej galerii salon starszego typu. Będzie to już piąty sklep sieci funkcjonujący w nowej odsłonie.

– Duka w koncepcie KitchenLife jest biała, świeża i nowoczesna. Charakter marki podkreśla drewniana podłoga malowana na biało, jasne ściany oraz meble w tym samym kolorze. W sklepach funkcjonuje obniżony system regałów, ułatwiający dostęp do produktów – informuje sieć w komunikacie.

Sieć szwedzkich salonów DUKA w Polsce składa się aktualnie z 30 salonów oraz sklepu internetowego. Początki marki Duka w Polsce to 1999 rok, kiedy otwarto pierwszy sklep w warszawskim Klifie. Na przestrzeni ostatnich lat otwierane były kolejne sklepy. Asortyment sklepów składa się z szerokiej gamy artykułów kuchennych, porcelany, sztućców i szkła stołowego. Co kwartał do sprzedaży trafiają nowe kolekcje.Oferta marki skierowana jest do miłośników nowoczesnego stylu gotowania, przykładających dużą wagę do panujących trendów oraz stawiających na funkcjonalne wzornictwo.