F&F: pierwszy salon własny w Polsce

F&F otworzy pierwszy salon własny w Polsce

F&F otworzy pierwszy salon własny w Polsce

Marka F&F należy do koncernu Tesco. Prowadzi sprzedaż swoich produktów w 11 krajach Europy. Ostatnio otworzyła samodzielne sklepy marki w Brnie i Pradze. Sieć oferuje odzież męską i damską, biżuterię, obuwie, odzież dziecięcą oraz bieliznę.

Pierwszy salon własny brytyjskiej sieci odzieżowej F&F zacznie działać 1 marca 2012 roku w warszawskim centrum handlowym Blue City. Lokal będzie miał powierzchnię o wielkości około 650 mkw.

Centrum handlowe Blue City ma około 185 tysięcy metrów kwadratowych powierzchni, całkowita powierzchnia najmu wynosi około 65 tys. mkw. Ok. 30 tys. mkw. zajmuje kompleks biurowy, który znajduje się obecnie w fazie inwestycyjnej. W kompleksie Blue City znajduje się 1500 miejsc parkingowych na parkingu wielopoziomowym, 600 miejscw ogrzewanym garażu podziemnym i do 400 na parkingach zewnętrznych.

Blue City jest zlokalizowane przy Alejach Jerozolimskich, w pobliżu biurowców, skupionych w tzw. Jerozolimskie Business Center. Obiekt zajmuje działkę o powierzchni 4 hektarów. Część handlowa Blue City to miejsce na ponad 230 lokali, zlokalizowanych na 6 poziomach. Operatorem spożywczym są delikatesy Piotr i Paweł.

Marka F&F została wprowadzona na rynki Europy Centralnej w 2008 roku.11 krajów, w których są lokalizowane salony F&F to: Czechy, Wielka Brytania, Irlandia, Polska, Węgry, Turcja, Słowacja, Malezja, Tajlandia, Chiny i Korea.
 

Reklama

Galeria Jurajska