Wyspa handlowa w rzeszowskim Tesco

– Sieć otwiera swoje punkty sprzedaży w miejscach o dużym natężeniu ruchu, m.in. takich jak hipermarkety i centra handlowe – informuje Michał Kuczyński, przedstawiciel Fornetti. Firma chce w tym roku uruchomić kilkadziesiąt nowych punktów sprzedaży oraz zmienić wygląd na nowoprzyjęty koncept cześć już działających minipiekarni.

Sieć minipiekarni Fornetti jest zainteresowana nawiązaniem współpracy na zasadach franszyzy z partnerami, którzy chcą uruchomić punkty sprzedaży w Łodzi. Nowe obiekty będą otwierane zgodnie z nowym, odświeżonym konceptem. Przypomnijmy, że pierwszy taki punkt już działa – w rzeszowskim CH Tesco.

Fornetti Polska Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu jest największą w Polsce siecią minipiekarni i kawiarenek, specjalizującą się w produkcji, wypieku oraz sprzedaży półfrancuskich i francuskich ciastek oraz słonych przekąsek. Spółka należy do SGAM Eastern Europe Holding II Limited. Sieć jest rozwijana w Polsce już 10 lat. Tworzą ją przede wszystkim franczyzowe punkty sprzedaży (ponad 200), choć firma posiada także własne obiekty. Minipiekarnie mają zazwyczaj od 12 do 14 metrów kwadratowych, na których znajduje się kompletne stanowisko Fornetti: urządzenie do wypieku ciastek francuskich z nadzieniem, ekspers do kawy, lody, chłodziarka z napojami.