LPP: plany zwiększenia powierzchni handlowej w 2012 roku

Mohito jest jedną z marek należących do LPP

Mohito jest jedną z marek należących do LPP

LPP zapowieda, że w 2012 roku przeznaczy na  rozwój swej sieci sprzedaży 150 mln zł. Spółka zamierza o 21 proc. powiększyć powierzchnię netto swoich sklepów. Ma ona wzrosnąć z obecnych 343 tys mkw. do 415 tys mkw do końca 2012 roku.  O 31 tys mkw. wzrosnąć ma powierzchnia sklepów LPP w Polsce, o 37 tys mkw. w Rosji i na Ukrainie, zaś w państwach UE o 3 tys mkw.

Wiceprezes LPP Dariusz Pachla, poinformował dziennikarzy, że wiosną 2013 roku spółka chce uruchomić kilkadziesiąt salonów nowej marki. Mają to być sklepy z niedrogą ofertą skierowaną do natolatek.

LPP S.A. jest polską firmą, która zajmuje się projektowaniem i dystrybucją odzieży. Jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2001 roku. Główna siedziba spółki mieści się w Gdańsku, gdzie znajduje się również całe zaplecze projektowe marek Reserved, Cropp i Esotiq. Działy tworzące marki House i Mohito zlokalizowane są w Krakowie.

 LPP S.A. jest obecnie właścicielem 5 marek odzieżowych Reserved, Cropp, House, Mohito i Promostars.

Reserved to największa marka, która od 1999 roku dostarcza swoim klientom poprzez sieć detaliczną odzież dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Jest dostępna w  kilkuset  salonach zlokalizowanych w Polsce i poza granicami. Cropp to marka młodzieżowa, która istnieje na rynku od 2004 roku. Dzisiaj Cropp sprzedaje swoje ubrania także w kilkuset  salonach polskich i zagranicznych.

 Od grudnia 2008 roku do portfolio firmy dołączyły marki: kobieca Mohito, wprowadzona na rynek w sierpniu 2008 r. oraz  House dedykowana młodym konsumentom , oferowana podobnie jak Reserved i Cropp w kilkuset salonach w kraju i poza granicami.

 Spółka sprzedaje swoje produkty głównie w rejonie środkowej i wschodniej Europy (Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, Litwa, Łotwa, Estonia, Ukraina, Rosja, Rumunia oraz Bułgaria.

 

 

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016