Sklep Intermarché

Francuska Grupa Intermarché (Muszkieterowie)zakończyła 2011 rok z ogólnymi obrotami na poziomie 37 miliardów euro co daje wzrost o 6,1 proc.(łącznie ze stacjami paliw). Obroty Grupy poza Francją wynoszą 3,7 miliarda euro, co daje wzrost o 7,3% w stosunku do roku 2010.  

Poza Francja Muszkieterowie posiadają 667 punktów sprzedaży w Polsce, Portugalii, Belgii i na Bałkanach. Obroty w Polsce wzrosły o  20,6 proc, w Belgii o   6,2 proc. i w Portugalii o 3,3 proc.  Do osiągnięcia wyników handlowych poszczególnych sieci Muszkieterów, przyczyniły się również porozumienia ALIDIS (międzynarodowe zakupy w sektorze spożywczym) i  ARENA (sektor niespożywczy).

Wraz z 60 zakładami produkcyjnymi, Grupa Muszkieterów znajduje się na 12 miejscu wśród francuskich grup rolno-przemysłowych i zatrudnia 9 000 pracowników. Jako największy  francuski producent marek własnych Grupa zanotowała w roku 2011 obroty na poziomie 3,2 mld euro, co daje wzrost o 8,2 %. Realizowane każdego roku inwestycje umożliwiają utrzymanie wysokiego poziomu technologii, innowacyjność oraz gwarantują najwyższy stopień identyfikowalności oraz jakości produktów.

W Polsce Grupa Muszkieterów jest zrzeszeniem ponad 190 niezależnych przedsiębiorców, zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. Rozwojem obu sieci kieruje spółka ITM Polska.
Łączna powierzchnia sprzedaży Grupy Intermarché na świecie to : 5,24 mln mkw. Do sieci Intermarché należą 3 503 punkty sprzedaży.