Jack Wolfskin: niemiecka sieć stawia na rozwój za granicą

Jack Wolfskin

Jack Wolfskin

W 2011 roku  Jack Wolfskin GmbH & Co KGaA, niemiecka sieć sklepów sprzedajacych sprzęt sportowy poprawiła swoje wyniki sprzedaży o 22,5 proc.,  do 355 mln euro. – "Także w pierwszym kwartale nowego roku,  pomimo, że zima był bardzo łagodna, udało nam się osiągnąć 10 proc. stopę wzrostu, co pozwala nam zachować pewność, że będziemy mogli dalej rozwijać naszą pozycję na rynku w 2012 roku. – podkreśla Christian Brandt, dyrektor operacyjny w Jack Wolfskin.

Jack Wolfskin sprzedaje swoje produkty we własnych sklepach  sportowych, a także poprzez sklepy franczyzową.   -Istotnym elementem przyszłej strategii  będzie miedzynarodowy rozwój  marki, w miejscu, gdzie wciąż mamy olbrzymi potencjał rozwoju-  powiedział Mark Botsch, Dyrektor ds. Sprzedaży w Jack Wolfskin.

Pod koniec 2011 roku Jack Wolfskin zatrudnial 630 pracowników. Jack Wolfskin GmbH & Co KGaA działa od 1981 i mieści się w  Idstein w Niemczech. Na świecie ma ok.  4000 punkty sprzedaży detalicznej  i ponad 400 sklepów franszyzowych. Sklepy sieci maja od 75m do 700m mkw.

W Polsce sieć Jack Wolfskin  obecna jest m.in. w Galerii Krakowskiej oraz Galerii Bałtyckiej.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016