Centro: plan systematycznego rozwoju sieci w Polsce

Centro otwiera kolejne salony

Centro otwiera kolejne salony

Międzynarodowa sieć salonów obuwniczych Centro otwiera kolejne lokale w Polsce. W ciągu ostatnich kilku miesięcy podpisano umowy najmu m.in. na nowe sklepy w Słupsku, Gorzowie Wielkopolskim czy Piotrkowie Trybunalskim. Kolejne otwarcie pod koniec lutego w Lesznie.

Najnowszy salon sieci zacznie działać od 28 lutego tego roku w Galerii Leszno. – W perspektywie najbliższych 2-3 lat planujemy otworzyć nasze sklepy we wszystkich polskich miastach, w których liczba mieszkańców przekracza 50 tysięcy. Już obecnie finalizujemy umowy na kolejne projekty powstające w 2013 roku – powiedział w rozmowie z Retailnet. pl Gerard Mikina, dyrektor ds. ekspansji sieci obuwniczej Centro.

Międzynarodowa sieć salonów obuwia i akcesoriów Centro rozpoczęła swój rozwój w 2008 roku, sukcesywnie podbijając kolejne kraje – teraz przyszła pora na ekspansję na rynek polski. Salony o powierzchni 300-700 metrów kwadratowych odzwierciedlają koncepcję marki skierowanej do osób młodych. Nad ich designem oraz wnętrzem pracowały znane zagraniczne agencje, takie jak brytyjska FITCH, niemiecka Grushwitz oraz brandingowa Direct Design. Każdy sklep Centro to ponad 2000 modeli butów i akcesoriów, począwszy od tych najbardziej modowych poprzez obuwie typu casual , aż po sportowe i klasyczne fasony. Obecnie sieć liczy ponad 100 salonów na świecie.
 

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska