Go Sport: kończy się modernizacja salonów w Polsce

Go Sport finalizuje remodeling swoich salonów

Go Sport finalizuje remodeling swoich salonów

Sklepy Go Sport finalizują rozpoczęty w 2010 roku gruntowny remodeling, mający na celu ożywienie wnętrz oraz dostosowanie funkcjonalności salonów sprzedaży. Sieć zdecydowała się podzielić przestrzeń sklepową na strategiczne działy.

W ramach wdrażanego przez sieć Go Sport remodelingu, zostały stworzone specjalistyczne działy, które mają uczynić poruszanie się po sklepie bardziej intuicyjnym. Działy strategiczne umożliwiają łatwe zorientowanie klienta na produkty w obszarze jego zainteresowań. Każdy z nich różni się nie tylko zakresem asortymentu, ale również kolorystyką i aranżacją dostosowaną do motywu przewodniego. Zrezygnowano tu ze schematycznego wyłożenia produktów na rzecz przyciągających oko wizualizacji. Dzięki temu, że ofertę zaprezentowano w sposób logiczny i atrakcyjny dla oka, klientowi łatwiej jest przeglądać dostępne artykuły. Na tle pozostałych sklepów tekstylnych, Go Sport wyróżnia wybór modeli na witrynach oraz sportowa stylizacja manekinów. Kategorie tematyczne opracowano tak, aby spełnić oczekiwania kobiet (odzież i akcesoria do fitness), mężczyzn (różnorodna odzież sportowa) oraz osób zainteresowanych konkretnymi obszarami sportu, takimi jak: bieganie, piłka nożna oraz pływanie.

– Remodeling sklepów sprawił, że przebywanie w sklepach Go Sport jest bardziej komfortowe, a zakupy przyjemne. Czytelny podział przestrzeni sklepu na kategorie tematyczne ułatwia znalezienie odpowiedniego produktu oraz zwiększa efektywność pomocy naszych sprzedawców. Istotne jest również to, że remodeling nie pociągnął za sobą wzrostu cen produktów – komentuje Aleksandra Bojarska, kierownik ds. komunikacji w Go Sport.

Go Sport jest francuską grupą kapitałową zajmującą się dystrybucją artykułów sportowych. Działa ona w pięciu krajach – Francji, Belgii, Polsce, Arabii Saudyjskiej i Zjednoczonych Emiratach Arabskich. W sumie sieć skupia niespełna 350 sklepów. W Polsce Go Sport otworzył filię w 1998 roku. Ponad dziesięcioletnia współpraca z naszym krajem zaowocowała otwarciem około 24 placówek handlowych, głównie w dużych miastach.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016