Duka: plany rozwoju w 2012 roku

Salon w nowym koncepcie

Salon w nowym koncepcie

Sieć salonów Duka zamierza uruchomić w Polsce w 2012 roku 1 -2 nowe lokale w centrach handlowych. Wiadomo, że jeden z nich zostanie otwarty w Rzeszowie. W sprawie drugiego otwarcia firma nie informuje o konkretnej lokalizacji, gdyż negocjacje jeszcze trwają. Sieć będzie również kontynuowała proces zmiany aranżacji swoich salonów.

1 marca 2012 roku odbędzie się otwarcie sklepu w nowym formacie KitchenLife w Złotych Tarasach w Warszawie. Będzie to już piąty sklep sieci funkcjonujący w nowej odsłonie. – Do końca tego półrocza oprócz przebudowy sklepu w Złotych Tarasach przewidujemy otwarcie odnowionych trzech salonów – informuje Dagmara Dyba, specjalista ds. marketingu Duka w Polsce.

Sieć Duka w Polsce składa się aktualnie z 30 salonów oraz sklepu internetowego. Początki marki w naszym kraju to 1999 rok, kiedy otwarto pierwszy sklep w warszawskim Klifie. Na przestrzeni ostatnich lat otwierane były kolejne sklepy. Asortyment sklepów składa się z szerokiej gamy artykułów kuchennych, porcelany, sztućców i szkła stołowego. Co kwartał do sprzedaży trafiają nowe kolekcje.Oferta marki skierowana jest do miłośników nowoczesnego stylu gotowania, przykładających dużą wagę do panujących trendów oraz stawiających na funkcjonalne wzornictwo.
 

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016