Miraculum uruchamia nowy kanał dystrybucji

Spółka TWA Retail, właściciel marki Reporter Young zapowiada rozwój sieci sprzedaży. W sezonie wiosennym tj. do końca kwietnia tego roku planowanych jest 14 otwarć w Polsce. Spółka zamierza realizować rozwój sieci sprzedaży także poza granicami kraju.

– Rok 2012 chcemy w Polsce zamknąć liczbą 72 salonów. W długookresowych planach na koniec 2014 roku ma ich być 100 – i jak na razie, realizujemy nasze założenia. W sezonie wiosenno-letnim (tj. od połowy lutego do końca kwietnia) mamy zaplanowane 14 otwarć. Sezon jesienno- zimowy – to kolejne 6 otwarć. Poza rozwojem sieci w kraju, prowadzimy rozmowy oraz realizujemy rozwój sprzedaży za granicą – poinformowała redakcję Retailnet.pl Monika Andrychowicz, Reporter Young.

W 2011 roku spółka TWA Retail uruchomiła 14 nowych placówek Reporter Young. Pod szyldem marki otwierane są zarówno salony własne jak i franczyzowe. Sklepy mają powierzchnię o wielkości od 50 do 90 mkw. i są zlokalizowane w miastach mających powyżej 40 tys. mieszkańców. Obecnie sieć Reporter Young dysponuje blisko 70 salonami w Polsce, 18 w Rosji i 1 w Gruzji.

TWA Retail Spółka z o.o. Spółka Komandytowa działa na rynku odzieży dziecięcej od ponad 14 lat. Głównym profilem działalności jest projektowanie odzieży, nadzór nad produkcją oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna w oparciu o marketing sieci sklepów monobrendowych. Ubrania, które oferuje sieć Reporter Young skierowane są dla dziewczynek i chłopców w wieku szkolnym.