Experian FootFall: spadek liczby klientów w polskich centrach handlowych

Problemy w segmencie modowym spółki EM&F

Problemy w segmencie modowym spółki EM&F

Pomiedzy 20, a 26 lutego lutego 2012 polskie centra handlowe odwiedziło mniej klientów zarówno w porównaniu do poprzedniego tygodnia, jak i porównując rok do roku. FootFall Index Polska wskazał tygodniowy spadek odwiedzajacych centra handlowe o 1,3 proc,  a roczny o 2,8 proc.

FootFall Index Polska sporzadzany przez firmę Experian plc pozwala na bieżąco monitorować poziom odwiedzalnosci polskich centrów i galerii handlowych. Firma obserwuje ruch klientów wewnątrz i na zewnątrz centrów handlowych. Jej badania pomagają w analizie ich przyzwyczajeń i preferencji, a także dostarczają informacji dotyczących wykorzystania parkingu. Indeks opisujący zmiany liczyby klientow w centrów handlowych w Polsce publikowany jest co tydzień. Firma prezentuje też m.in. miesięczne zmiany odwiedalnoiści obiektow handlowych.

Experian plc z siedzibą w Dublinie działa w 38 krajach. Roczne obroty Experian plc to 4,1 mld dolarów (2,9 mld euro). Firma jest notowana na londyńskiej giełdzie papierów wartościowych (EXPN). Spółka została założona w 1991 roku. Swoje systemy zainstalowała już 850 centrach handlowych w 41 krajach. Polskę obsługuje biuro w Berlinie, odpowiedzialne za Europę Centralną i Wschodnią.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016