Jones Lang LaSalle: nowe marki debiutują w Warszawie

Salon W.K.Kruk na Placu Trzech Krzyży w Warszawie

Salon W.K.Kruk na Placu Trzech Krzyży w Warszawie

Rynek warszawski charakteryzuje się wysoką siłą nabywczą, stabilną sytuacją ekonomiczną i dobrymi perspektywami rozwoju, co przyciąga uwagę zarówno wielu deweloperów, jak i najemców. Popyt na lokale handlowe o odpowiednim standardzie jest nadal wysoki, co przy braku nowej powierzchni utrzymuje wskaźnik pustostanów na bardzo niskim poziomie około 1 proc.- czytamy w raporcie „Warszawski Rynek Nieruchomości, 4 kw. 2011 r” opublikowanym przez Jones Lang LaSalle.  

Do najważniejszych wydarzeń w 4 kw. 2011 r. należało długo oczekiwane otwarcie Domu Mody vitkAc. Marta Augustyn, Dyrektor w Dziale Powierzchni Handlowych Jones Lang LaSalle powiedziała: „W Domu Mody vitkAc swoją obecność na warszawskim rynku zainaugurowało wiele ekskluzywnych marek poszerzając tym samym asortyment dóbr z wyższej półki na naszym rynku. Miłośnicy marek luksusowych mogą zaspokoić swoje zachcianki m.in. w sklepach Gucci, Lanvin, Yves Saint Laurent czy Bottega Veneta. Ponadto zadebiutowało kilka światowych marek-ikon, jak np. Toys "R" Us (Blue City), GAP, Foot Locker (Arkadia) oraz hiszpańska marka Desigual, która rozpoczęła ekspansję od centrów wyprzedażowych (Factory Ursus). Majsterkowicze mogą robić zakupy w dwóch sklepach Jula otwartych w listopadzie w parkach handlowych na Targówku i w Jankach”. 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016