Rank Progress: nowa nazwa galerii w Chojnicach

North Fish w Galerii Poznań Plaza

North Fish w Galerii Poznań Plaza

Inwestor mającego powstać w Chojnicach Regionalnego Centrum Handlowego – Rank Progress SA, pod koniec stycznia 2012 ogłosił konkurs na nazwę obiektu. Decyzja już zapadła. Obiekt będzie nosić nazwę Brama Pomorza.Wybrano ją spośród blisko 200 propozycji.

– Część nazw się powtarzała, jednak zawsze pierwszeństwo miały pomysły z wcześniejszą datą. Cieszymy się, że mieszkańcy Chojnic i okolicznych miejscowości podeszli do tematu z entuzjazmem. Mamy nadzieję, że zwycięska nazwa zyska sympatię wśród przyszłych klientów centrum handlowego – mówi Halina Wyborska, Rzecznik Prasowy Rank Progress SA.

Brama Pomorza to projekt regionalnego centrum handlowego w Chojnicach. Przyjęty wstępnie harmonogram prac przewiduje otwarcie centrum w IV kwartale 2013 roku. W pierwszym etapie inwestor planuje realizację największego w regionie marketu budowlanego o powierzchni oraz galerii handlowej. Drugi etap zakłada budowę retail parku. Całe centrum ma mieć powierzchnię blisko 40 tys. mkw. Znajdzie sie w nim parking na 1300 miejsc.

W Chojnicach znajduje się około 30 tysięcy gospodarstw domowych, które niedługo będą mogły korzystać z usług galerii handlowej. To miasto o świetnej lokalizacji, ale nie wykorzystujące swojego potencjału. Położone w połowie drogi między Bydgoszczą a Koszalinem, w odległości około 100 km od każdego z tych ośrodków, może przyciągnąć nie tylko chojniczan, ale i mieszkańców całego regionu. Naszą inwestycją chcemy wesprzeć w rozwoju to piękne, o bogatej i ciekawej historii miasto –powiedział Jan Mroczka, Prezes Rank Progress SA.

Do głównych inwestycji realizowanych przez Grupę Rank Progress należą wielkopowierzchniowe centra handlowo-usługowe, parki handlowe oraz galerie handlowe ulokowane w średniej wielkości miastach. Po ukończeniu obiekty te są odsprzedawane lub oddawane w najem.
 

Reklama

Galeria Jurajska