GAP: 3-4 nowe otwarcia w 2012 roku

Grupa posiada m.in. sieć Reserved

Grupa posiada m.in. sieć Reserved

Pierwszy w Polsce salon Gapa pojawił się w warszawskim centrum handlowym Arkadia pod koniec ubiegłego roku. Ultimate Fashion – spółka zależna Grupy Empik Media & Fashion Group, która wprowadziła sieć na polski rynek planuje kolejne otwarcia.

– Na ten rok zaplanowaliśmy otworzenie 3 do 4 nowych salonów Gap – powiedział Maciej Szymański, prezes Grupy EM&F. Na początku sieć pojawi w dużych miastach Polski, m.in. w Katowicach ( Silesia City center), Poznaniu, Wrocławiu, etc. Potem spółka zamierza kontynuować rozwój w całym kraju. Docelowo sieć w Polsce będzie liczyć 20 sklepów zlokalizowanych w największych centrach handlowych w Polsce.
Marka zazwyczaj otwiera sklepy o powierzchni około 700-800 mkw. Taka powierzchnia sklepu umożliwia bowiem, jak podkreślają przedstawiciele sieci, wyeksponowanie wszystkich linii, jakie Gap ma w swojej ofercie – tj. Gap Men, Gap Women, babyGap, GapKids.

Marka modowa Gap została założona w 1969 roku. Obecnie sieć jest dostępna w 32 krajach, w 3100 sklepach na całym świecie.

Ultimate Fashion – spółka zależna Grupy Empik Media & Fashion Group, działa na polskim rynku od 1999 roku. Do tej pory Grupa wprowadziła na polski rynek także inne zagraniczne marki, jak Mango, Aldo czy Hugo Boss. Firma współpracuje na zasadach umów franczyzowych z takimi markami jak m.in. New Look, River Island, Aldo, Mango, Spring, Bodique, Esprit, Wallis, Mexx, Hugo Boss i Dune.
 

Reklama

Galeria Jurajska