Spólka posiada m.in. restauracje Sphinx

Spółka Rainbow Tours S.A. poinformowała, że w 2012 roku w strategii dalszego rozwoju sieci sprzedaży biur podróży ważną rolę zacznie odgrywać rozwój sieci biur franczyzowych. Przypomnijmy, że touroperator zwiększył w 2011 roku liczbę salonów własnych z 45 do 57, co stanowi wzrost o 27 procent w stosunku do roku 2010. Jednoczesnie firma posiada siedem biur działających na zasadzie franchisingu.

– Naszym celem na ten rok jest stworzenie sieci na poziomie około 30 biur. Szukamy potencjalnych franczyzobiorców zarówno w istniejącej sieci agencyjnej jak i poza nią, wśród nowych podmiotów na rynku sprzedaży usług turystycznych. Nasze największe zainteresowanie skierowane jest na współpracę w miastach o liczbie mieszkańców w przedziale 50-100 tys., w których Rainbow Tours nie planuje otwierania własnych biur sprzedaży – informuje Stanisław Franiak, dyrektor sieci sprzedaży i jednocześnie osoba odpowiedzialna za cały projekt.

Na potrzeby rozwoju sieci franczyzowej został przygotowany wystandaryzowany projekt wizualizacji i wyposażenia biura. Wystrój i sposób prezentacji oferty ma nawiązywać do najnowszych rozwiązań wykorzystanych w nowo otwartych salonach własnych w Warszawie na Mokotowie oraz w Wilanowie. W ramach projektu Rainbow Tours dostarcza pełne know-how w zakresie sprzedaży usług turystycznych i biletów lotniczych. Zainteresowani współpracą mogą liczyć na dostęp do oferty produktowej Rainbow Tours i Bee Free.