Spólka chce otworzyć kolejnych 30 biur podrózy

Od drugiego marca do parku handlowego Futura i centrum outlet Factory będzie można dojechać bezpłatnym autobusem.  -Po wnikliwej analizie potrzeb naszych klientów zdecydowaliśmy się na uruchomienie bezpłatnej linii autobusu, który co półtorej godziny będzie kursował na trasie Rondo Matecznego – Futura Park Modlniczka– mówi Grzegorz Filipczyk Center Manager Futura Park, w skład którego wchodzi centrum outletowe Factory.
-Mamy już wielu lojalnych klientów, korzystających z oferty Factory, wierzymy, że to grono może się stale powiększać wraz z wprowadzeniem udogodnienia w postaci bezpłatnego autobusu- dodaje Filipczyk. Jak podkreśla- Chcemy wyjść naprzeciw potrzebom klientów, którzy korzystają z komunikacji publicznej lub po prostu wolą dojechać przygotowanym przez nas  środkiem transportu w bezpośredniej relacji do centrum handlowego.

Factory Kraków i Futura Park to największe tego typu centrum w Polsce. Na 22 tys. mkw znajduje się 120 salonów, strefa wi-fi, oraz Galeria Marki. Centrum zlokalizowane jest w Modlniczce w pobliżu północo-zachodniej  granicy Krakowa, przy zjeździe z autostrady A4, zaledwie 15 minut od centrum miasta. W outlecie można znaleźć najlepsze polskie i zagraniczne marki, min.: Mango, United Colors of Beneton, Vero Moda, Puma, Reebok, Solar, Kazar, Simple, Umbro.

Factory to sieć centrów outlet, założona w Hiszpanii przez firmę Neinver w 1996 roku, obecną na polskim rynku od 2002 roku. W Europie znajduje się osiem centrów Factory: cztery  w Hiszpanii  oraz  cztery w Polsce. Łączna powierzchnia handlowa obiektów istniejących w Polsce wynosi 64,5 tys. mkw. Centra outlet to nowatorski kanał sprzedaży, równoległy i uzupełniający wobec kanałów tradycyjnych.
Factory jest pierwszą marką centrów outlet, która zaistniała na polskim rynku. Różnorodny i atrakcyjny dobór najemców oraz  niższe ceny to zalety, wyróżniające tę sieć. Centra outlet Factory są kompleksowo zarządzane przez Neinver Asset Management, realizującą usługi związane z bieżącym utrzymaniem i marketingiem obiektów.