Galeria Świdnicka

Spółka Internet Media Services (IMS) – specjalista w branży nowych mediów w miejscu sprzedaży, rozpoczęła zarządzanie systemem Digital Signage Premium w Galerii Echo w Kielcach.  Jest to już 28 Galeria zarządzana przez IMS. W ciągach komunikacyjnych  obiektu są zainstalowane 22 monitory o przekątnej 55 cali, umożliwiające emisję treści reklamowych jak również informacyjno-wizerunkowych.

System Digital Signage służy do emisji przekazów reklamowych oraz treści wizerunkowo-informacyjnych na nowoczesnych ekranach. Gwarantuje nieograniczone możliwości komunikacji pomiędzy marketingiem galerii, najemcami, a klientami centrów handlowych, poprzez wykorzystanie cyfrowych mediów.
 
Galeria Echo jest największym obiektem handlowo-rozrywkowym w Polsce pod względem ilości sklepów oraz zdobywcą tytułu „Best refurbished retail development” podczas targów MAPIC 2011 odbywających się w pałacu w Cannes (Francja).

Galeria Echo to obiekt handlowo-rozrywkowy którego powierzchnia całkowita wynosi 159 tys. mkw., z czego 70 tys. mkw. przeznaczono na wynajem. Oprócz sklepów i punktów handlowych, klienci mają do dyspozycji także część rozrywkową – m.in. 12-torową kręgielnię, największe w regionie centrum fitness oraz bawialnię o powierzchni 300 mkw.W Galerii Echo znajduje się także Dekorada – największe w regionie centrum wyposażenia i dekoracji wnętrz o powierzchni 5 tys. mkw. Wizytówką obiektu jest również wielopoziomowy parking na 2300 miejsc.

Projekt rozbudowy Galerii Echo powstał w Pracowni Architektonicznej Detan z Kielc, natomiast projekt elewacji i wnętrz wykonała warszawska pracownia architektoniczna Open Architekci.