Połowa Polaków ma ulubioną galerię handlową

W warszawskich Złotych Tarasach trwa proces wymiany najemców centrum spowodowany wygasaniem 5-letnich umów najmu. W obiekcie pojawi się wiele marek debiutujących na rynku polskim. Rekomercjalizacja dotyczy 98 spośród w sumie 211 najemców. Oprócz 44 umów z nowymi klientami, renegocjowano i przedłużono umowy najmu z 54 podmiotami, które systematycznie będą odnawiać swoje salony. o tym, czy dana umowa zostanie przedłuzona, decydowały przede wszystkim obroty danego najemcy.

Do grona marek, które wybrały Złote Tarasy na miejsce swojego debiutu na polskim rynku należy zaliczyć m.in.: Victoria’s Secret, Bath & Body Works, Jack Wolfskin, Games Workshop, Swiss Cafe & Chocolate by Lind czy nowy polski koncept odzieżowy Bynamesakke. Poza tym do grona galerii handlowej dołączy wiele marek już funkcjonujących w naszym kraju, jak np. Kazar, Badura i Bartek, Zara Home, Marc O’Polo, Naturhouse. Poszczególne sklepy będą otwierane systematycznie w ciągu najbliższych kilku miesięcy.

Proces re-komercjalizacji centrum zakończył się 7 lutego 2012 r., kiedy to wygasało 98 z 211 istniejących umów najmu. Łączna powierzchnia wymienianych marek wynosi 11 795,25 mkw., co stanowi 19 proc. całkowitej powierzchni handlowej centrum (63 572,24 mkw.). Po re-komercjalizacji marki zagraniczne będą stanowiły 52 proc. najemców centrum handlowego Złote Tarasy, polskie natomiast 48 proc.

Złote Tarasy to wielofunkcyjny kompleks, który powstał w samym sercu Warszawy. Obiekt mieści się między ulicami: Złotą i Emilii Plater oraz Dworcem Centralnym i Al. Jana Pawła II. Jego symbolem jest pofalowany szklany dach o powierzchni 1 hektara. Właścicielem i zarządcą obiektu jest firma CBRE Global Investors.