Spółka posiada salony sprzedaży w centrach handlowych

Zarząd spółki AmRest operator sieci KFC, Pizza Hut, Burger King, Applebee’s i Starbucks poinformował, że w 2012 roku zamierza otworzyć około 100 nowych restauracji. Około 40 inwestycji dotyczy rynku polskiego.

– AmRest planuje otworzyć w tym roku około 80 lokali własnych i 20 franczyzowych. 40 z nich będzie działać w Polsce. Łącznie na inwestycje spółka zamierza przeznaczyć około 400 mln. zł – powiedział w rozmowie z Retailnet.pl Maciej Mausch, szef relacji inwestorskich spółki.

AmRest Holdings SE (AmRest, WSE: EAT) jest niezależną firmą prowadzącą sieci restauracji w Europie Środkowo-Wschodniej. Od 1993 roku spółka rozwija portfolio takich marek jak KFC, Pizza Hut, Burger King, Applebee’s i Starbucks, w oparciu o franczyzę i współpracę typu joint venture. AmRest jest także właścicielem marki La Tagliatella, która rozwijana jest zarówno przez restauracje zarządzane przez spółkę, jak i franczyzę. Obecnie AmRest zarządza prawie 700 restauracjami w segmencie restauracji szybkiej obsługi (Quick Service Restaurants) i restauracji z obsługą kelnerską (Casual Dining Restaurants).

Obecnie sieć AmRest stanowi blisko 700 restauracji zlokalizowanych w Europie Środkowo-Wschodniej, w tym w Polsce według stanu na koniec lutego 2012 roku działa 258 lokali: 150 KFC, 27 Burger King, 23 Starbucks, 58 Pizza Hut.