Parfois: rozwój sieci salonów według nowego konceptu

Firma wykona stan surowy CH Auchan w Bronowicach

Firma wykona stan surowy CH Auchan w Bronowicach

Portugalska marka dodatków dla kobiet Parfois otwiera swój nowy butik w Blue City. Będzie to już szósty sklep w Warszawie. Salon urządzony będzie według nowego konceptu, który ma przyciągnąć osoby jeszcze nie znające marki.

Marka Parfois rozwija się na polskim rynku bardzo dynamicznie. Konsekwencją tego rozwoju jest otwieranie butików przy najbardziej prestiżowych ulicach i w najlepszych centrach handlowych dużych miast. Szósty salon sieci w CH Blue City zaczął działać z początkiem marca tego roku i jest zlokalizowany na poziomie 0 warszawskiej galerii.

Na świecie Parfois ma ponad 200 sklepów w 30 krajach m. in. we Francji, Hiszpanii, Portugalii, Rosji, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Kuwejcie i Egipcie. Firma wywodzi się z Portugalii, w której w 1994 r. otworzono pierwszy butik sieci.

W ciągu najbliższych lat Parfois planuje otwarcie aż 40 butików na terenie naszego kraju. Obecnie produkty Parfois można kupić m.in. w Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Krakowie, Gdańsku, Wrocławiu, Katowicach, Bydgoszczy, Zakopanem, Szczecinie, Toruniu, Zielonej Górze, Kielcach, Rzeszowie i Radomiu.

Pierwszy sklep Parfois w Polsce został otwarty 24 marca 2009 r. w Poznaniu. Swoją popularność marka zyskała dzięki przystępnym cenom oraz konceptowi, który polega na cotygodniowym wprowadzaniu nowości w małych ilościach, ale o dużej różnorodności.
 

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016