Libra Project: wkrótce zamknięcie listy najemców Korony Kielce

Toys“R”US planuje kolejne otwarcia sklepów w Polsce

Toys“R”US planuje kolejne otwarcia sklepów w Polsce

Otwarcie swojego sklepu w śródmiejskiej Galerii Korona Kielce potwierdziła właśnie bieliźniarska firma  Triumph, która otworzy swój sklep na poziomie -1, w sąsiedztwie takich marek jak: Kruk, Pandora, Palmers, Pepe Jeans, Apart, Tommy Hilfiger, Reserved, Mohito, czy Empik. Łącznie w obiekcie na trzech poziomach, na powierzchni blisko 37 tys. metrów kwadratowych powstanie około 160 lokali handlowo – usługowych. Do najważniejszych z nich należą m.in. Piotr i Paweł, Zara, Royal Collection, Carry, Bershka, Pull&Bear, Stradivarius, Massimo Dutti, Intersport, Smyk Megastore, Media Expert, Sephora, Douglas, Orsay, Camaieu, czy Bagatt. W Galerii Korona Kielce znajdziemy również bardzo szeroką ofertę gastronomiczną, w skład której wejdzie aż 16 punktów, np. KFC, Piramida, Subway, Olimp, China Town, czy pierwszy w Polsce Gin Ger Sport Restaurant & Music Bar z własną sceną, 19 telebimami czy akwarium z morskimi drapieżnikami. Ponadto Galeria Korona Kielce będzie istotnym miejscem towarzyskich spotkań dzięki Multikinie, centrum fitness Pure oraz Klubowi Squash Korona. Ofertę tę uzupełni mini zoo z egzotycznymi ogrodami pionowymi i niespotykanymi gdzie indziej przedstawicielami fauny i flory, czyli sklep zoologiczny Faun.

– W tej chwili wynajęliśmy już 92% całej powierzchni Galerii Korona Kielce. W ciągu najbliższych tygodni zamkniemy pełną listę najemców – zapewnia Iwona Pękalska, z firmy Libra Project, która odpowiada za komercjalizację obiektu. Otwarcie Galerii Korona Kielce zaplanowano na 16 maja.

Triumph to niemiecka marka, która powstała w 1886 roku. Jej twórcami był niezwykły duet męski: gorseciarza oraz handlowca, który w zaledwie kilkadziesiąt lat przekształcił manufakturę z 6 pracownikami w potęgę o znaczącej nazwie, zainspirowaną francuskim łukiem triumfalnym.  W ciągu ponad 125 lat Triumph nie tylko stał się globalną siecią, dostępną na całym świecie, na wszystkich kontynentach, ale przede wszystkim stał się synonimem najlepszej bielizny, którą z dumą prezentują najsłynniejsze modelki z Naomi Campbell na czele.  – Dzisiaj Triumph to znak towarowy określający najlepszą i najefektywniejszą bieliznę. Różnorodność fasonów, piękna kolorystyka a także precyzja rozmiarów sprawiają, że Triumph obok diamentów, jest najlepszym przyjacielem kobiety, dlatego właśnie cieszymy się, że firma ta dołączyła do naszej galerii – informuje Izabela Ironmonger, manager ds. marketingu Galerii Korona Kielce.

-Portfolio marki Triumph obejmuje szeroki wybór bielizny dziennej i nocnej oraz strojów kąpielowych trafiając w gust i spełniając potrzeby wszystkich kobiet. Kolekcja Shape Sensation oferuje modele, które w różnym stopniu modelują kobiecą sylwetkę. Młodsze kobiety wybiorą modną i świeżą  Miss Triumph, a panie preferujące ponadczasową elegancję i komfort będą wolały sprawdzone kroje Classics by Triumph. Linia Triaction to innowacyjne modele dla pań uprawiających każdy rodzaj sportu, a Mamabel to kolekcja zapewniająca komfortowe rozwiązania spełniające potrzeby matek karmiących. Salon w swojej ofercie będzie również posiadał markę sloggi dla kobiet i mężczyzn, oferującą bieliznę dzienną i stroje kąpielowe – informuje Agnieszka Siebauer – Osman, reprezentująca markę Triumph.

Za proces komercjalizacji Galerii Korona Kielce odpowiedziada Libra Project.

Inwestorem galerii jest Church Land Development sp. z o.o., która wchodzi w skład MGC inwest sp. z o.o.

Twórcą projektu Korony Kielce jest pracownia architektoniczna Bose International Planning & Architecture.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016